Halloween party ideas 2015

كلمات ترنيمة إ ن ج ي ل إنجيل كتاب فيه أحلى كلام   *

إ ن ج ي ل
كتاب فيه أحلى كلام كلام الله لكل الناس
إ ن ج ي ل
راح أخده في ف كل مكان
أقراه واصلي واطيعه كمان
إ ن ج ي ل
أنا م ف د ي
بإيماني بالمسيح
أنا واثق في كلامه ف ال إ ن ج ي ل
أنا بال دال ميم مقبول
بدم يسوع مغسول
أنا بامشي ورا حبيبي يسوع
أنا ب دال ميم مقبول

كلمات الترنيمة بتنسيق مختلف من موقع الأنبا تكلا

(ا ن ج ي ل كتاب فيه أحلى كلام 
كلام الله لكل الناس ا ن ج ي ل)2
(ا ن ج ي ل راح أخده فى كل مكان أقراه وأصلى وأطيعه كمان ا ن ج ي ل)2
م ف د ى مفدى
(أنا م ف د ى ايمانى بالمسيح أنا واثق فى كلامه وفى ا ن ج ي ل)2
أنا ب د م بالدم مقبول
(أنا بالدم مقبول بدم يسوع مغسول
 أنا بامشى ورا حبيبى يسوع
أنا بالدم مقبول)2

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أرشيف المدونة الإلكترونية

يتم التشغيل بواسطة Blogger.